linnsso

Alla inlägg den 26 december 2013

Av linn queendaughter - 26 december 2013 19:51

Hej allihopa!
Gott nytt år och tack alla spelare för ett fantastiskt år! Ni anar inte hur glada vi är att ni spelar och att ni tycker om Star Stable lika mycket som vi gör. Nu ser vi fram emot ett fantastiskt 2014 tillsammans med er!

Nyårsbutiker:
- Samla alla dina vänner och klä upp er till nyår! Det finns nyårsbutiker fullproppade med pampiga raketer och superfina klänningar i alla stora byar runtomkring Jorvik.

Raketer:
- Skjut av raketer med alla dina vänner och fira in det nya året! Raketerna går att avfyra på bestämda platser runtomkring på Jorvik. Raketerna hittar ni i nyårsbutikerna!

Tips! Avfyra raketerna tillsammans med dina vänner så blir fyrverkeriet ännu mäktigare!

Gott nytt år!
Gott nytt år!

Uppdateringar framöver:
- På grund av juletider är uppdateringen den 1:e januari, flyttad till torsdagen den 2:a januari!

Gott nytt år,
Star Stable-gänget

 

Av linn queendaughter - 26 december 2013 19:28

  idag har jag bara spelat sims 3 men ska nog logga in på sso sen. Här är en bild från Sims :)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej välkommen till min blogg om starstable. Jag heter Linn Queendaugther och bor på Jorvikstallet med mina 6 hästar (en är på hästön).
Hoppas inte det blir sista gången ni kikar in här ;)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Bloggtips

Spelet starstable

 

 

 

 

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Sådär
 jätte bra
 bara en av alla sso bloggar
 dålig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Black Heart

Översätt

Kontakt

 

       

Palomino Horse

Ovido - Quiz & Flashcards