linnsso

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av linn queendaughter - 8 januari 2014 18:26

Hejsan allihopa!
Nu är julen på Jorvik över för den här gången, visst har det varit en härlig tid? Snön har töat bort, de vackra blomklädda fälten syns åter igen och nya äventyr väntar!

Nya uppdrag:
- Visst har ni varit nyfikna på att lära känna invånarna i Skördebygden lite bättre? Rid och prata med Jill i Jarlaheim, mystiska saker sker i Skördebygden och hon har något spännande att berätta. Vill du hjälpa till och reda ut mysteriet? 

För att kunna göra uppdragen måste du ha träffat stadsvakten Gavin tidigare.

Prata med Jill!
Kan du hjälpa Jill lösa mysteriet?

Nya kläder:
- En helt ny supersnygg modell av ridstövlar har kommit till skoaffären i Jarlaheim. Rid dit och kolla in dem! Dessa snygga dojor finns i flera olika färger.

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

 

__________________________________________________________________________________________________Sorry att det blev lite sent med nyheterna

Presentation


hej välkommen till min blogg om starstable. Jag heter Linn Queendaugther och bor på Jorvikstallet med mina 6 hästar (en är på hästön).
Hoppas inte det blir sista gången ni kikar in här ;)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Bloggtips

Spelet starstable

 

 

 

 

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Sådär
 jätte bra
 bara en av alla sso bloggar
 dålig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Black Heart

Översätt

Kontakt

 

       

Palomino Horse

Ovido - Quiz & Flashcards