linnsso

Alla inlägg under januari 2014

Av linn queendaughter - 26 januari 2014 18:00

 

 

Av linn queendaughter - 26 januari 2014 17:56

Jag fick en fråga för rätt så länge sen vilket mitt favvo ställe på sso var och varför?


Mitt favorit ställe är helt klart gröndal. Det blir så fina bilder när man tar där c:

Hur mysigt är det inte? på en skala till 1-10? 11 c: Jag kan rida runt där i evigheter och hoppa över stockar och murar.

Det kommer antagligen komma ett lopp till gröndal eftersom dom har röjt upp och gjort stockar man kan gå över och ja.



     

Av linn queendaughter - 26 januari 2014 17:14

*Att man skulle kunna ha täcken på hästen när den står tex i stallet.


*Att man skulle kunna leda hästen


*Kunna ha hästarna i en hage där dom kan springa runt


*Hästön (som då antagligen kommer snart)


*Dressyr tävling


*Man har ju ett eget stall så varför inte ett litet hus som man kan inreda och bjuda in folk till?


___________________________________________________________________________________________________




Det är det jag kommer på nu  c: Vad vill ni ska komma i Uppdateringarna? Kommentera :)

 

Av linn queendaughter - 25 januari 2014 13:50

 

mitt bidrag c:



Var med du också på : http://juliettestarlords.blogg.se/

Av linn queendaughter - 19 januari 2014 21:23

Tog med Willa till ridhuset för att hoppa lite har inte ridit henne på en stund.

     

Det gick riktigt bra hon var jätte spralig c:

 

Av linn queendaughter - 17 januari 2014 17:46

 


__________________________________________________________________________________________________


Och nu kommer en Inte sso relaterad sak jag och min klass var med i ''Vi ifemman'' P4 väst och vi gick vidare c:

Av linn queendaughter - 15 januari 2014 19:57

Idag var jag på min ridskola och red så har inte hunnit blogga.

Men idag tog jag ut Angel till grön dal och hoppade lite sedan tog jag ner henne till stranden

     

Av linn queendaughter - 13 januari 2014 18:24

Yääy är snart i level 15 eller kanske inte precis snart och snart då men jag är rätt så nära men själv klart har jag bara ryktes uppdrag kvar :C 


 

Presentation


hej välkommen till min blogg om starstable. Jag heter Linn Queendaugther och bor på Jorvikstallet med mina 6 hästar (en är på hästön).
Hoppas inte det blir sista gången ni kikar in här ;)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Bloggtips

Spelet starstable

 

 

 

 

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Sådär
 jätte bra
 bara en av alla sso bloggar
 dålig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Black Heart

Översätt

Kontakt

 

       

Palomino Horse

Ovido - Quiz & Flashcards