linnsso

Alla inlägg under februari 2014

Av linn queendaughter - 7 februari 2014 20:36

Idag när pappa kom hem så hade han med sig några saker från hööks som jag själv hade valt :) jag bor på världens lilla ställe med en liten stad 40 minuter härifrån :C Men jag har ridit i ungefär 2 månader och skorna jag rider i var försmå så jag fick ett par rid stövlar i läder som kostade runt 1400 men det var 50 % rea och sen 50% på det så vi fick dom för 380 :) Och sen fick jag 2 par ridstrumpor och ett par ridbyxor :)

 

IRL
Av linn queendaughter - 6 februari 2014 14:26

Vad tycker ni om uppdateringen själv tycker jag den var bra med hästön och så men det med global chatten var ju inte lika roligt eftersom man bara kan chatta när man är i byar och så. Skulle själv gärna vilja att dom ändrade tillbaks.

Hästarna vilar upp sig ordentligt på Hästön!

Sorry för dålig bloggning har varit sjuk :C

Av linn queendaughter - 2 februari 2014 17:37

Bytte hår ännu engång blont rakt denna gången som mitt håt irl men ja jag är nöjd :)


 

Av linn queendaughter - 2 februari 2014 15:27

Idag ska WR upplösas kl:18... Jag var inte med i mer än en vecka men det var en fantastisk tid där. Ingen klubb mäter sig med denna. Vi hade nu en minnes stund i Jorvikstallets arena... Vi gjorde den speciella WR klubben den sista....

Hoppas vi i Wr kommer att hålla kontakten ♥

       

     

Av linn queendaughter - 2 februari 2014 11:43

Här kan ni kolla på bästa Mandas Livestream: http://www.twitch.tv/baraamandah96

Hon håller på till kl 13:00 ungefär ♥ 

Hon lottar ut en plats till WR när hon får 40 tittare :)

Av linn queendaughter - 1 februari 2014 22:42

Japp du har man laddat ner photoshop cs2 det verkar rätt så komplicerat men  jaja bra vekar det va iallfall :P


 

snabb bild jag gjorde där

Av linn queendaughter - 1 februari 2014 19:59

 

Presentation


hej välkommen till min blogg om starstable. Jag heter Linn Queendaugther och bor på Jorvikstallet med mina 6 hästar (en är på hästön).
Hoppas inte det blir sista gången ni kikar in här ;)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Bloggtips

Spelet starstable

 

 

 

 

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Sådär
 jätte bra
 bara en av alla sso bloggar
 dålig

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Black Heart

Översätt

Kontakt

 

       

Palomino Horse

Ovido - Quiz & Flashcards