linnsso

Alla inlägg under mars 2014

Av linn queendaughter - 11 mars 2014 19:59

Idag i SP hade vi ett litet spontan event där vi badade och körde lite lekar och gjorde lite allt möjligt :D

 

(Failad bild)

Men jag har en till blogg som heter: Randomunicorn1.bloggplatsen.se

Och jag och mina kompisar har även startat en you-tube kanal som heter Alpe Li sök gärna på den hitils har vi bara en vidoe och vi kallar oss för unibert,Gurkmannen och Arg mustach man och vi gör skämt vidoes.

 

Hus

Av linn queendaughter - 8 mars 2014 22:48

Tänk om man kunde ha ett eget litet hus på starstable man har ju ett eget stall så varför inte ett hus? Som man kan köpa möbler till och inreda. Och sen så kunde man bjuda in sina vänner och kanske fika inne i huset?

Jag har sett flera som har skrivit inlägg på sina bloggar om detta vad tycker ni skulle ni vilja ha hus i sso?

   

Av linn queendaughter - 8 mars 2014 21:41

Kollar just nu på mello HEJA ACE WILDERS!!!! Vem hejar ni på?

Av linn queendaughter - 7 mars 2014 22:42

   

Av linn queendaughter - 7 mars 2014 20:42

Jag har lite brist på ideer på inlägg och tid så jag har en liten frågestund :D

   

Av linn queendaughter - 6 mars 2014 17:27

Jag vill be om ursäkt att jag knappt har bloggat något. Har varit sjuk och inte haft tid. Men idag var jag hos tandläkaren och då efter det gick jag och mamma och handlade lite jag köpte 3 modell hästar eller vad man nu ska kalla det :) Och ett sett med ryttare,sadel,schabrak, träns,grimma och ett täcke.

Av linn queendaughter - 5 mars 2014 11:28



Hejsan allihopa!
En riktigt häftig skönhetssalong och en rockig butik har öppnat i Jarlaheim i denna veckas uppdatering!

Ny butik:
- Ett gäng med tuffa kläder har kommit till en nyöppnad butik i Jarlaheim. Rid dit och kolla in de nya coola kläderna!

Nya skönhetssalong:
- En ny skönhetssalong har öppnat i Jarlaheim! Denna rockiga salong heter Heavy Metal Sissors och erbjuder häftiga frisyrer och smink för den som vågar sticka ut från mängden.

Riktigt coola kläder!
Riktigt coola kläder!

Dagliga uppdragen hos familjen Goldspur:
- Kom i håg att fortsätta med de dagliga uppdragen hos familjen Goldspur denna vecka. När du går upp i rykte hos dem så låser du upp nya uppdrag och nya utmaningar!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

 

 

Presentation


hej välkommen till min blogg om starstable. Jag heter Linn Queendaugther och bor på Jorvikstallet med mina 6 hästar (en är på hästön).
Hoppas inte det blir sista gången ni kikar in här ;)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Bloggtips

Spelet starstable

 

 

 

 

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Sådär
 jätte bra
 bara en av alla sso bloggar
 dålig

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Black Heart

Översätt

Kontakt

 

       

Palomino Horse

Ovido - Quiz & Flashcards