linnsso

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av linn queendaughter - 2 juni 2014 19:11


Igentligen så är det inte så hemskt som många tror,inte enligt mig. Livet här är inte perfekt men det är alltid något.
Jag är Kylie. Brunt hår, inte speciellt lång. Jaja jag gillar inte att prata om mig själv eller överhuvudtaget att tänka på mig själv. Jag lever inte perfekt kan vi säga. Bor i ett litet hus. Mamma är aldrig hemma och jag måste ta hand om min syster. Hon heter Lucie och är 4år. Egentligen borde hon få gå på dagis men det har vi inte råd med. Jag har alltid älskat hästar. Jag har faktiskt en egen som hjälper mig att klara livet när det är som jobbigast. Den heter Millie,hon är helt fantastisk.
Hon står nere i skjulet längst ner i trädgården. Vi har gjort om det till ett litet stall med en box och ett litet rum med hö och foder. Jag har bara haft henne i 3 månader men hon är den bästa hästen någonsin. Förut då pappa fortfarande bodde här då hade vi pengar så jag gick på ridskolan 1 gång per vecka i 3 år. Jag önskar att Lucie får uppleva samma kärlek till hästarna.  





Ja vad tycker ni? Jag själv tyckte väl den blev rätt okej det tog typ en 20 minuter att göra den :)

 

Presentation


hej välkommen till min blogg om starstable. Jag heter Linn Queendaugther och bor på Jorvikstallet med mina 6 hästar (en är på hästön).
Hoppas inte det blir sista gången ni kikar in här ;)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Bloggtips

Spelet starstable

 

 

 

 

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Sådär
 jätte bra
 bara en av alla sso bloggar
 dålig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Black Heart

Översätt

Kontakt

 

       

Palomino Horse

Skapa flashcards