linnsso

Direktlänk till inlägg 4 juli 2014

Sims :3

Av linn queendaughter - 4 juli 2014 08:00

Jag har spelat rätt så mycket sims nu på sistonde för har knappt någon lust alls att spela sso. Skulle ni vilja följa en tjej som heter Annabell och har just nu 3 hästar (det kommer bilder på dom och henne). Ja skulle ni vilja det?

     

       

 

 
 
Sandy Darkfall

Sandy Darkfall

4 juli 2014 13:07

Vart får du alla rörelserna ifrån? o..O
Har försökt att hitta dom där länge också själva programet P..P :D


Verkligen fina hästar och simmar ^o^

http://jorviksliv.bloggplatsen.se

linn queendaughter

4 juli 2014 13:23

Rörelserna är från olika ställen jag har laddat ner mycket häst rörelser från denna bloggen som tipsar om mycket bra och vanliga nerladdningar: Simshorses.blogg.se och här är själva pogrammet: http://modthesims.info/d/438706 som du installerar som en vanlig package fil :3

 
Sandy Darkfall

Sandy Darkfall

4 juli 2014 13:09

Just det ja... alla grejerna dom dära bomhindren med ett krys på sidan har jag också försökt att hitta ô..ô Ledsen gud vad jobbig jag är nu haha! :D

http://jorviksliv.bloggplatsen.se

linn queendaughter

4 juli 2014 13:21

Några hinder har jag fått med när jag laddar ner gårdar och det som ser ut som ett krys har jag byggt själv :)

 
Amanda

Amanda

4 juli 2014 14:44

Hej! Jag har tagit en paus från bloggandet ett litet tag men nu är jag tillbaks. Förut hade jag ca. 500 läsare per månad nu har jag kanske 50, det är ju inte alls kul o blogga när man inte har några läsare... :c Så jag undrar om du hade kunnat kolla in mig blogg och om du gillar den kanske börja läsa den/följa den (alltså att du läser den ofta hehe) det hade vart jätte kul och jag hade blivit superduper glad! ♥

http://amandatomic.bloggplatsen.se

linn queendaughter

4 juli 2014 20:23

Visst, kollade in den nu och den verkar väldigt bra :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn queendaughter - 17 juli 2014 12:20


Just nu rider jag genom gröndal Mistie eftersom jag är påväg till ridhuset där det ska hopptränas.  Vi ska bara ta det lite lungt det var en stund sedan hon hoppade över riktiga hinder vi har tidagare mest hoppat över stockar och liknande. Sedan ...

Av linn queendaughter - 10 juli 2014 11:27


Jo igår var jag på liseberg det är 2 timmar härifrån så inte så jätte långt. Jag var skit rädd för bergochdal banor men igår åkte jag Lisebergsbanan 3 gånger och balder en gång!  Men på vägen hem var vi inom frölunda torg (?) Där jag köpte ett baby...

Av linn queendaughter - 5 juli 2014 08:00


   

Av linn queendaughter - 4 juli 2014 13:45

Nu tänkte jag visa var man kan ladda ner lite grejer till sims och lite annat som har med sims att göra. http://lakesidesaddlery.weebly.com/ Här finns det utrustning till hästen, lite olika poser,kläder till ryttaren och mycket mer, jättebra sida o...

Av linn queendaughter - 4 juli 2014 13:07

Hej, jag heter Annabell och är 22 år. Jag äger en häst gård i den lilla lant staden Apaloosa plains. Jag har just nu tre helt fantastiska hästar som heter Sabo,Cindy och Shadow.  Här i Apaloosa plains tycker nästan alla om hästar och det finns mång...

Presentation


hej välkommen till min blogg om starstable. Jag heter Linn Queendaugther och bor på Jorvikstallet med mina 6 hästar (en är på hästön).
Hoppas inte det blir sista gången ni kikar in här ;)

Fråga mig

18 besvarade frågor

Bloggtips

Spelet starstable

 

 

 

 

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Bra
 Sådär
 jätte bra
 bara en av alla sso bloggar
 dålig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Black Heart

Översätt

Kontakt

 

       

Palomino Horse

Ovido - Quiz & Flashcards